[x zatvori]

1. Operativne službe (optimalne za studente):
Turnir tradicionalno angažira više sposobnih studenata koji rade u zahtjevnim službama turnira vezanim uz distribuciju pića, skladište i interventnu grupu za postavljanje i demontažu ATP zone. Iako su to službe koje su najmanje vidljive, one su vrlo važan organizacijski segment turnira. Svi koji se žele uključiti u rad ovih službi trebaju biti timski igrači, dobro motivirani i spremni zasući rukave. Iako obavljaju najteži fizički dio u organizaciji turnira, to su istovremeno i mjesta najbolje zabave i druženja. / planirana okvirna satnica do 70 sati, cca.30 osoba /.
[x zatvori]

2. Briga o publici:
Umaški turnir jedan je od rijetkih turnira koji osim teniskog programa svojoj publici nudi i veliki izbor dodatnih aktivnosti, stoga teniski centar živi kroz dan do kasno u noć (od teniskih mečeva u dnevnom programu do večernje zabave na Umag Party Nights programu i Taste Istria zoni). Osoblje turnira prisutno je u svim djelovima programa turnira (u manjoj mjeri u noćnom programu), a glavne aktivnosti fokusirane su na teniski sadržaj turnira (Blagajna, Ulazi i Lože, Info punktevi u hotelima, ulazi u restoranima i sl.). /planirana okvirna satnica do 60 sati, cca. 62 osobe/
[x zatvori]

3. Teniske službe:
Na turniru svake godine sudjeluje više od 80 tenisača, uz procjenu od 100 osoba u njihovoj pratnji (treneri, obitelj, fizioterapeuti). Prostori koji su na raspolaganju tenisačima i njihovoj pratnji nisu dostupni javnosti te u njima vrijede stroga ATP pravila ponašanja (Players desk, Players lounge, Courts, Player restaurant, Gym, Antidoping i sl.). U tim službama brinemo o tenisačima na terenu kao i o prostorima u kojima oni borave, informiramo ih i slažemo zabavne aktivnosti, pomažemo pri organizaciji putovanja na drugi turnir i sl. Ova služba omogućava odličan uvid u sportski život profesionalnih tenisača, u njoj će se najbolje snaći osobe spretne u komunikaciji na više stranih jezika, bivši tenisači i dobri poznavatelji Umaga i okolice. /planirana okvirna satnica do 80 sati,cca. 25 osoba/.
[x zatvori]

4. Protokol tim:
Umaški turnir ponosan je na stabilnu sponzorsku obitelj od 200tinjak tvrtki koje svake godine podrže turnir, te pokroviteljstvo Predsjednika RH. Osoblje turnira operativni je dio umaškog protokola prema važnim gostima iz svijeta politike i gospodarstva te pomaže u svakodnevnim aktivnostima organiziranim za njihov boravak u Umagu (izrada i preuzimanje akreditacija, kontrola ulaska u zone i sl.). Ove službe imaju mogućnost upoznati kako komuniciraju protokol službe važnih poslovnih subjekata ili ministarstava, ali istovremeno pratiti goste i uživati u tenisu iz prvog reda do terena /planirana okvirna satnica do 60 sati, cca. 15 osoba/.
[x zatvori]

5. PR / Media timovi:
  • Press centar : na umaškom turniru akreditirano je tristotinjak novinara iz svih glavnih hrvatskih novinskih kuća (sport & lifestyle), te nekoliko novinskih kuća iz Slovenije i Italije. Osoblje turnira uključeno je u operativno funkcioniranje Pres centra (slanje Media notesa, praćenje intervjua i sl.). Pres centar oživi u kasnim popodnevnim i večernjim satima kada postaje mjesto iz kojeg se šalju vijesti s turnira u svijet. Doživjeti ritam novinskih agencija i PR komunikaciju na djelu, posebna su iskustva na ovim pozicijama. U ovoj službi prednost imaju osobe s predznanjem i iskustvom na sličnim eventima /planirana okvirna satnica do 60 sati, 6 osoba/.
  • Social Media : online zajednica turnira okuplja cca 50tis. fanova na 4 kanala (Facebook / Instagram / Twitter / Youtube). Prema dogovorenom planu oglašavanja i planu objava, osoblje SM tima prati dnevna događanja te kreira objave (dizajn, foto/video). Biti u poziciji kreirati atraktivan sadržaj s turnira, komunicirati s fanovima, te kroz svoj objektiv predstaviti atmosferu umaškog eventa, bogato je iskustvo ali i veliki izazov svim kandidatima na ovoj dinamičnoj poziciji. U ovoj službi prednost imaju osobe koje imaju iskustva u vođenju poslovnih društvenih mreža /planirana okvirna satnica do 80 sati, 4 osobe/.
     
Obavezno ispuniti polja, označena sa *.
     
Uvjeti natječaja:
     
*
  Prihvaćam Uvjete natječaja i Pravila privatnosti
     
Osobni podaci:
Ime:   *
Prezime:   *
OIB:   * Saznajte OIB
Datum rođenja:   *
Mjesto rođenja:   *
Slika:   *
NAPOMENA: Molimo vas, da su fotografije u formatu jpg,
maksimalne veličine 250 kB i rezolucije 300 dpi.
Spol:   *
     
Adresa (stalni boravak):
Ulica:   *
Poštanski broj:  
* Grad:   *
Mobitel:   *
E-pošta:   *
     
Prijava za sudjelovanje na turniru 2022.g. :
Službe turnira (odaberi 3 koje ti najviše odgovaraju):
1. Operativne službe (optimalne za studente ; distribucija pića, skladište, interventna grupa)
    info
2. Briga o publici (Blagajna, Welcome office, Ulazi / lože, Info punkt hoteli, Restorani)
    info
3. Teniske službe (Player`s desk, Player`s lounge, Courts, Player restaurant, Gym, Antidoping)
    info
4. Protokol tim (Predsjednička loža, Južna loža)
    info
5. PR / Media (Pres centar, Social Media tim)
    info
6. Sve službe su mi zanimljive
U par rečenica pojasni nam zašto baš odabrane službe:
(max 1200 znakova: upiši dodatni komentar, informaciju o sebi ili o dodatnim kvalifikacijama...)
     
Znanja i vještine:
Završio sam školovanje:   *
više ne pohađam školu / fakultet
Škola ili fakultet:   *
upišite ime obrazovne ustanove, naziv studija, upisano godinu i status redovan / vanredan student
Koji ste oblik poslova spremni prihvatiti? *
Ugovor o djelu na određeno vrijeme (za vanredne studente ili ako ne studiraš ili studiraš van RH)
Studentski / učenički servis (ako pohađaš srednju školu ili imaš status redovnog studenta i možeš obavljati poslove preko studentskog / učeničkog servisa)
Ukoliko možete obavljati poslove preko Studentskog / učeničkog servisa, upišite br. studentske iskaznice ili adresu student servisa gdje možeš podignuti ugovor
 
Poznavanje stranih jezika: *
engleski:  
talijanski:  
njemački:  
francuski:  
ruski:  
ostalo:  
Koliko znate o tenisu:  
Visina:   *
Težina:  
 
Jeste li već sudjelovali na turniru u Umagu?
*
Ako jeste, u kojoj službi ste sudjelovali i koje godine?
Ako ste sudjelovali na nekim drugim manifestacijama; ako jeste upišite:
Da li trebate smještaj tijekom turnira?
*
     
Datum: 6. 07. 2022